Jag vågade!!

Nu vill jag bara tala om för alla er där ute att jag, Bondens fru, idag har klappat en livs levande orm frivilligt. Och det var minsann ingen pytteliten fjantorm utan en kungspyton!

Detta trots att jag är dödligt rädd för ormar, så pass rädd att jag en gång på allvar funderade på att för alltid stanna kvar på en gömd strand i Thailand, allt för att slippa simma ut genom den grotta där det nyss simmat in en orm. Och det var faktiskt en strand dit solljuset aldrig nådde.

Naturligtvis har jag bildbevis nedan.

Hur den kändes?
Kall och blank.

Hur den såg ut?
Som en orm. Och hade det inte varit för att folk blir så upprörda så hade jag sagt att den passar bättre som handväska, men det säger jag inte.

(Den som håller i ormen är en av mina elever. De är så coola!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0