Hej bloggen!

Jag hade ju en tanke att den här bloggen skulle bli lite mer av en "dethärharjaggjortidag"-blogg.

Så nu ska jag ta igen en månads frånvaro med att berätta att jag idag tog sovmorgon, skippade frukosten, åt lunch på verandan, solade, läste, solade....

Samma sak gäller ungefär alla dagar den här sommaren. Rätt njutbart.

Vi har också hunnit med en vecka på Gotland. Jag ska nog göra ett blogginlägg om det, men jag lovar inget.

Vår router kollapsade i maj och Bonden ansvarar för att skaffa en ny. Låt oss säga att det är tur att han inte ansvarar för matlagningen, för då hade vi svultit ihjäl.

Men det är segare att blogga via mobilnätet, så om ni startar något slags uppror i kommentarsfältet...?

Nähä.


Kommentarer
Postat av: Catta

Tycker det är skönt att även du har tagit lite bloggledigt :-) För då har jag kännt att jag ej är ensam i bristfällig uppdatering, o på sommaren ska vi väl inte sitta vid datorn utan hellre dricka rosé och lyssna på Uggla!!

Men varmt välkommen tillbaka tjejen!

PS Ser fram emot Gotlandsinlägget!!

2013-07-23 @ 13:59:52
URL: http://catiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0