Doft i fina burkar

Jag har en viss tendens att gå all in när det gäller vissa saker.

Under en period kan jag ha fullt fokus på armband och handlar massor. Sen går det över och jag blir besatt av något annat, sjalar eller kokböcker. (Eller, ja, det där med väskor går visst aldrig över. Tack och lov för det, för livet skulle bli tristare och 200 väskor (eller mer) skulle vara i vägen)

Just nu är det doftljus! Ljuvliga dofter i fina burkar. I love it!

Ikväll ska vi tända det rosa. Som jag har längtat (ett annat har precis tagit slut och doftljus är bäst var och en för sig). Oj vad gott det ska lukta här ikväll!

Synd bara att jag är genomförkyld och inte känner några dofter alls...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0