Blev kvar i väskan

Ojdå. 

Glömde bloggen lite. Blev allt för besatt av min nya fina väska. Eller nåt sånt. 

Helt ärligt så hade jag bestämt mig för att sluta. Jag var alltför trött på blogg.se:s skitapp som försvårade bloggandet. Sen kom de med en uppdatering och voilá, betydligt bättre upplägg!

Därför fick bloggen vara kvar. Fast jag glömde den lite då. 

Nu har jag i stort sett en veckas ledighet framför mig, jobbar endast några timmar på måndag då det är skolforum. (Om någon i kollegiet skulle bli förfärad över detta så har jag komp att ta ut, jag "sov" på jobbet med fritidsbarnen förra helgen och jag jobbar på halloweendiskot ikväll.)

Om ni är snälla kanske jag lägger ut en bild på kvällens outfit senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0